Verbazing: De IND blokkeert deze website voor medewerkers

Nu weet ik uit mijn IND tijd dat er daar heel veel aan kennisverspreiding werd gedaan via hun eigen systeem op intranet. Maar soms helpt out-of-the-box-kijken ook. Ik weet van een IND-er dat hij bang was om lid te worden van de groep Vreemdelingenrecht op Linkedin. Waarom? Maar ik heb nu ook nog eens gehoord dat IND-ers op hun werk niet op dit weblog kunnen komen. En dat lijkt me zonde. Veel weten ze natuurlijk zelf via andere bronnen maar aan de andere kant zie ik door mijn website http://www.vreemdelingenrecht.com/ ook waar de gewone burger soms tegen aan loopt. Dus een beetje een gemiste kans zou ik zeggen. Jongens vraag die IT-ers is of ze niet gewoon een link op intranet kunnen zetten! Andere diensten hebben dat blijkbaar wel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Stichting LOS schreef boek "Post Deportation Risk" over de mensenrechten situatie na terugkeer

š—Ŗš—¼š—²š—»š˜€š—±š—®š—“ šŸ­šŸ³ š—·š—®š—»š˜‚š—®š—暝—¶ š˜‚š—¶š˜š˜€š—½š—暝—®š—®š—ø š—¼š˜ƒš—²š—æ š˜š—¶š—·š—±š—²š—¹š—¶š—·š—øš—² š—Æš—²š˜€š—°š—µš—²š—暝—ŗš—¶š—»š—“ š˜ƒš—®š—» ‘š—±š—²š—暝—±š—²š—¹š—®š—»š—±š—²š—暝˜€’

VACATURE: Programma manager bij Forum voor Programma Immigratie & Burgerschap (Migratierecht)

Oude (groot)ouder naar Nederland willen halen kan soms

Immigratiedienst: Minder vaak voordeel van twijfel voor asielzoeker

Jurisprudentie van deze week zoals besproken in het advocatenoverleg van 18 januari 2024

VACATURE: Operationeel Manager Juridische Zaken IND Den Haag

VACATURE Hoor- en Beslismedewerker IND

Wat is het verschil tussen lawyer en advocaat?

Met je buitenlandse partner naar Nederland: 20 tips (artikel van Gart Adang op zijn verzoek geplaatst)